Заходи



Тема заходу: Створення крамнички «Валентинка»
Мета: розкрити підприємницькі , творчі та організаторські  здібності учасників клубу; навчити аналізувати  ситуації на товарному ринку за допомогою дослідження.
Термін проведення: 04-15.02. 2013 р.
Відповідальні:  Боровець З.В. , Гумен Х.Р.
Резюме
На сьогоднішній день подарункові товари можна сміливо віднести до предметів першої необхідності. До товарів даної категорії відносяться маса речей, якими ми користуємося щодня: ручки, зошити, блокноти, сувеніри, подарунки зроблені своїми руками, та інші. Цільова аудиторія досить різноманітна - діти, школярі, їх батьки, вчителі. А все це означає, що сьогодні бізнес з продажу подарунків може стати досить прибутковим.
Крім того, в продаж можна відправити і різні супутні товари - періодика, листівки, дитячі розвиваючі ігри, сувеніри, комп'ютерні аксесуари (картриджі для принтерів, диски).

Сьогодні, за оцінками фахівців, на подарункову продукцію витрачається в середньому 10%.
Можна сказати, що споживачами такої продукції зараз є практично всі.
Однією з особливостей ринку такої продукції є його сезонність. Саме на передодні Різдва та Нового року, 23 лютого, 8 березня, Дня Святого Валентина магазин можна урізноманітнити товарами подарункового характеру. Подарунки стають частиною спілкування, і багато хто знаходить нові приводи для того, щоб піднести подарунки своїм близьким, друзям, святкуються ювілеї і т. п.
Подарунковий  бізнес вимагає від постачальника не тільки грамотно вибудувати систему дистрибуції, а й створити так звані продажні легенди, зацікавити покупця, пояснити, чим саме привабливі ті подарунки, які пропонує наш магазин. Менеджер  магазину повинен добре знати асортимент, розуміти, що можна рекомендувати покупцеві.

Цінова політика крамнички
Прийоми встановлення цін для підняття попиту на товари: від цінових воєн удар по цінах!», «Територія низьких цін») до слідування за лідером знайдете дешевше - ми повернемо вам різницю!»). Як правило всі методи зводяться до постійного моніторингу цін конкурентів і донесення до покупця інформації: «А у нас краще!».
Бізнес-план
1
Назва фірми
Крамничка «Валентинка»
2
Підприємці
Учасники клубу «Партнер»
3
Організаційно-правова форма
Приватне підприємство
4
Місце знаходження
Діяльність клубу поширюється на територію Жовківського району  Львівської області.
Адреса Клубу : с. Глинсько, Жовківський р-н, Львівська обл., вул.Лесі Українки
5
Предмет та мета діяльності.

Провести ярмарок;
Виручити кошти на доброчинність;
6
Опис продукту (послуги).
Товар присвячений дню Валентина (сердечка, наклейки, горнятка і т.д)
7
Клієнти
Учні  та вчителі школи, жителі села.
8
Конкуренти.

Магазини на території села

9
Завдання
Термін проведення
Відповідальні особи

А)

Організаційний момент
04-15.02. 2013
Гумен Х.Р
Боровець З.В
Б)
Вивчення попиту на товар
04.02-08.02. 2013 р
Учасники клубу
В)
Реклама
04-13.02.2013
Кордоба Олена
Сайко Ірина
Гарасимів Андріана
Г)
Відкриття крамнички
12.02.2013
Учасники клубу
Гудз Соломія;
Сулига Олена.
10
Фінансування діяльності
09.02. 2013
Гумен Х.Р
Боровець З.В
А)
Вкладені доходи
500  грн
160 грн
Б)
Чистий прибуток
11
Вартість діяльності (оренда, устаткування, сировина).

В оренду було взято одне з приміщень школи;

12
Сильні сторони економічної діяльності
Попит на товар, який стосується Дня Валентина.
13
Слабкі сторони (ризики).

Залишок товару .

Підсумок:
Підприємницьку  ідею про створення крамнички «Валентинка» було втілено і реалізовано. Ідея була успішною. Виручені кошти будуть реалізовані для подальшого розвитку клубу.








Тема заходу: Тиждень творчості
Мета: Навчити учнів реалізовувати свої задуми. Використовувати  власні здібності та таланти на прикладі своїх творінь.
Термін проведення: 21.01.2013 – 25.01.2013 н.р
Відповідальні: Валькович Н.Й; Гумен Х.Р; Янкович З.М.
Дата проведення
Назва заходу
Зміст
1
21.01.2013
Виготовлення декоративних пляшок

Учні 6-го класу  використовуючи пляшки різноманітної форми, а також фарби, сіль, мотузку, кавові зерна, крупи, виготовляли сувенірні пляшки.

2
22.01.2013
Народна лялька

З давніх-давен народна лялька (лялька-мотанка) вважалась оберегом, тому учні 8 класу виявили зацікавлення до цього виробу. Для ляльки-мотанки вони використовували: тканину, вату, нитки, стрічки.

3
23.01.2013

Настінні картини та пляшки.

Учні 5-го класу створювали композиції з підручних матеріалів: штучних квітів, стрічок, пінопласту, булавок

4
24.01.2013
День кулінарії. Виставка

Учні 9-го класу готували холодні закуски. Крім цього проходила виставка робіт учнів всієї школи.

5
25.01.2013
Ярмарка-розпродаж

Як підсумок тижня творчості був проведений ярмарок-розпродаж учнівських виробів. Учні мали змогу проявити свої творчі, кулінарні, підприємницькі, організаторські здібності.

6
28.01.2013
Виховний захід на тему: «Планета обідає»
Представлення  національних страв різних країн світу.

Підсумок:
 Частина виручених коштів з ярмарки було передано Герасименко Тетяні ,учениці  5 класу  Рава-Руської гімназії, яка потребує операцію по пересадці кісткового мозку. Решта коштів пішла на потреби  класів.



Немає коментарів:

Дописати коментар